понедельник, 21 марта 2016 г.

Что нам снег, что нам зной, что нам дождик проливной?

Экскурсия в г. Днепропетровск: посещение телестудии

 Сколько прожекторов!
 В студии, где "делают" передачи.
 И нас в телевизоре показывают...

 Звукорежиссер и помощник
 В автобусе  - тепло!
 Снег в марте.
 Музей Гапчинской.
 Едем дальше.



 В гостях у кришнаитов

 Перед балетом "Корсар"
 Театр начинается с вешалки
 В ожидании начала балета


 Нас угостят сладостями

вторник, 15 марта 2016 г.

Кто с нами на экскурсию??

20 марта (воскресенье) едем на экскурсию
в г. Днепропетровск. Выезд от школы в 10-00. Возвращение - в 21-30.
Программа экскурсии:
10-00 - выезд.
12-00 - посещение телестудии.
13-00 - музей Гапчинской.
14-00 - 15-00 "Пузата хата"
16-00 - буддийский храм
18-00 - театр оперы и балета. Балет "Корсар"
21-30 - +- приезд в Запорожье
С собой взять: таблетки от укачивания (кому надо); таблетки индивидуальные (кому надо), воду питьевую (НЕ СЛАДКУЮ!!!!!); бутерброды (не скоропортящиеся); яблоко, леденцы, салфетки влажные,
туал.принадлежности...
С собой также не забыть взять: правила поведения в транспорте, общественных и культурных местах, правила хорошего тона и хорошее настроение!
Одежда и обувь - по погоде!!!! Но шапка - обязательно!

понедельник, 14 марта 2016 г.

Запитання по Основам здоров'я 8 клас


Запитання за параграфами 9,10,11,12. 8 класс «Безпека у сучасному суспільстві»
1.      Учасники дорожнього руху – це…
2.      Що є найголовнішим документом організації дорожнього руху?
3.      Який транспорт має пріоритет у дорожньому русі?
4.      Що таке екологія?
5.      У чому полягає проблема чистої води?
6.      Водні ресурси планети, які використовують люди?
7.      Де відбувається основний процес очищення питної води?
8.      Природні чинники, під впливом яких змінюється атмосферне повітря?
9.      До чого може призвести парниковий ефект?
10.  Супертоксиканти, які на сьогодні є основними забруднювачами атмосфери.
11.  Чому Україну називають житницею Європи?
12.  Для чого використовують пестициди (інсектициди, гербіциди, зооциди, фунгіциди)?
13.  Чим відрізняються Правила від Законів?
14.  Якщо людина не знає законів, чи звільнить її це від відповідальності?
15.  Що зобов’язані зробити співробітники міліції,після затримання неповнолітнього?
16.  Що таке правопорушення? Які види правопорушень розрізняють?
17.  З якого віку неповнолітня особа може бути притягнута до кримінальної відповідальності?
18.  Які обставини обтяжують відповідальність?
19.  Що таке віктимна поведінка?
20.  Які причини дитячої безпритульності?
21.  Що таке допустима самооборона?
22.  Різновиди шахрайства?
23.  У чому небезпека різних релігійних сект?
24.  Ворог №1 для безпеки держави і людей у всьому світі?

четверг, 3 марта 2016 г.

Весна пришла!

Вот и встретили весну: дружно, весело и... вкусно!
Приветствие от мальчиков 8-А
И девочкам весело...
Портрет подруги - шедевр. Главное, чтобы подруга не обиделась...
Я - Звезда! Коронный номер Насти (правда, прошлый раз это была сцена из "Титаника")
Кто я?
И я - кто?
Будущий стилист! Девочки, ждите!
Ласточки прилетели!
Я - ласточка?
А попробуй попросить пиццу закрытым ртом!
Дождались вкусняшек.

"Живчик" - это вкусно!
Прибор для стройности фигуры - журнал 8-А.

среда, 2 марта 2016 г.

До написання твору - 6-А клас

Пропоную подумати над темою твору-роздуму "Пошук свого місця в сучасному світі" (за твором В.Короленка "Сліпий музикант" та власними спостереженнями).
Нагадую структуру твору:
1.Вступ - теза, яка пропонує доказів.
2. Основна частина - докази, приклади, свої думки... (Використовуємо слова "я так думаю...", "на мою думку...", "я так вважаю...", "мені здається..." тощо)
3.Висновок. Отже... Таким чином...