ПОНЕДІЛОК 18.05.2020
|
||
Клас
|
Тема уроку
|
Завдання
|
7-В літ.
|
Контрольна робота з теми
«Сучасна література»
|
Виконати контрольну
роботу
Письмово
|
5-В літ
|
Контрольна робота з теми «Сучасна література»
|
Виконати контрольну
роботу
Письмово
|
11-А літ.
|
Загальна
характеристика розвитку кримськотатарської літератури й культури.
Таїр Халілов - сучасний укр. кримськотатарський
письменник. Близькість прози
Халілова до філософії екзистенціалізму. «До останнього подиху» – історія життя, боротьби та любові героя твору,
віддзеркалення в ній трагічної долі кримськотатарського народу. Тема
депортації кримських татар та свавілля влади. Образ Бекира – людини, котра
ніколи не здається. Почуття гідності героя, глибинний зв’язок зі своїм
народом.
|
Прочитати ст..233-249
|
6-В ОЗ
|
Узагальнення з теми «Безпека в
побуті і навколишньому середовищі»
|
Прочитати § 33.
Виконати тести
Письмово
|
6-А ОЗ
|
Узагальнення з теми «Безпека в побуті і навколишньому
середовищі»
|
Прочитати § 33
Виконати тести
Письмово
|
|
ВІВТОРОК 19.05.2020
|
|
5-А літ.
|
Контрольна робота з
теми «Сучасна література»
|
Виконати контрольну
роботу
Письмово
|
6-А літ.
|
Контрольна робота з теми
«Сучасна література»
|
Повторити вивчене
Виконати тести
Письмово
|
6-Г ОЗ
|
Узагальнення з теми «Безпека в побуті і навколишньому середовищі»
|
Прочитати § 33.
Виконати тести
Письмово
|
6-Б літ.
|
Контрольна робота з теми
«Сучасна література»
|
Повторити вивчене
Виконати контрольну
роботу
Письмово
|
9-В літ.
|
Позакласне читання
Ерік Вольф Сігел «Історія одного кохання»
|
Читати повість «Історія одного
кохання»
|
5-Б ОЗ
|
Підсумково-узагальнюючий урок з теми «Соціальна складова здоров’я»
|
Повторити §§16-29
Уважно переглянути відео «Сам
себе МЧС»
|
понедельник, 18 мая 2020 г.
УВАГА!!! Завдання за розкладом ПОНЕДІЛКА і ВІВТОРКА!!!!
четверг, 14 мая 2020 г.
Завдання за розкладом П'ЯТНИЦІ 15.05.2020
Завдання за розкладом П’ЯТНИЦІ 15.05.2020
|
||
Клас
|
Тема уроку
|
Завдання
|
7-Б
ОЗ
|
ВІЛ/СНІД і пава людини. Причини і наслідки стигматизації і дискримінації.
Туберкульоз: умови інфікування і розвитку, ознаки захворювання. Заходи
профілактики на державному і особистому рівнях.
|
Опрацювати §29-30
Прошу виконати тести до понеділка
|
9-В літ.
|
Контрольна робота
|
Виконати контрольну
роботу .
Прошу виконати роботу до понеділка!
|
7-А
ОЗ
|
ВІЛ/СНІД і пава людини. Причини і наслідки стигматизації і дискримінації.
Туберкульоз: умови інфікування
і розвитку, ознаки захворювання. Заходи профілактики на державному і
особистому рівнях.
|
Опрацювати §29-30
Прошу виконати тести до понеділка
|
Завдання за розкладом ЧЕТВЕРГА 14.05.2020
Завдання за розкладом ЧЕТВЕРГА 14.05.2020
|
||
Клас
|
Тема уроку
|
Завдання
|
11-Б літ.
|
Контрольна
робота
|
Дати відповіді на запитання
контрольної роботи.
Бажано !!!!! до кінця тижня!!!!!
Письмово
|
7-В літ.
|
Корнелія
Функе «Чорнильне серце».
Тема «оживлення» книги у творі. Образ Меггі –
дівчинки, котра любить читати. ЇЇ пригоди й духовне випробування. Поєднання
уявного і реального світів у творі.
|
Прочитати ст.. 262-268
Переглянути
Художній фільм
Усно
|
5-В літ.
|
Позакласне
читання.
Кір Буличов.
Цикл повістей «Аліса»
|
Прочитати 2 розділ «Аліси»
і 3 розділ «Ти чув про трьох капітанів?»
Знати зміст
Усно
|
6-Б літ.
|
Міхаель Андреас Гельмут Енде
«Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Фантастична країна Усландія та її мешканці
(король, Лукас, пан Ермель, пані Ваас).
|
Прочитати ст..229-247
Усно
|
6-А літ.
|
Міхаель Андреас Гельмут Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Фантастична країна
Усландія та її мешканці (король, Лукас, пан Ермель, пані Ваас).
|
Прочитати ст..229-247
Усно
|
6-Б ОЗ
|
Моделювання допомоги при попадання на тіло хімічних речовин, при отруєнні
хімічними речовинами.
|
Скласти пам’ятку
«Перша допомога при ураженні хімічними речовинами» за стор.195.
Пам’ятку можна зробити в будь-якому вигляді (схеми, таблиці, плакату, брошури, презентації тощо)
Письмово
Роботу бажано виконати до кінця тижня
|
вторник, 12 мая 2020 г.
Завдання за розкладом СЕРЕДИ 13.05.2020
Завдання за розкладом СЕРЕДИ 13.05 2020
|
||
Клас
|
Тема уроку
|
Завдання
|
5-А літ.
|
Позакласне
читання.
Кір Буличов.
Цикл повістей «Аліса»
|
Прочитати 4 розділ
Подивитися мультфільм
|
5-В ОЗ
|
Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних
ситуаціях на воді.
Практична робота.
Моделювання ситуації надання допомоги
постраждалому при тепловому або сонячному ударі
|
Прочитати § 29
Дати відповіді на завдання (1-7) зі стор. 170
Письмово
|
5-А ОЗ
|
Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних
ситуаціях на воді.
Практична робота.
Моделювання ситуації надання допомоги постраждалому при тепловому або
сонячному ударі
|
Прочитати § 29
Дати відповіді на завдання (1-7) зі стор. 170
Письмово
|
7-В ОЗ
|
Туберкульоз: умови інфікування і розвитку,
ознаки захворювання. Заходи профілактики на державному і особистому рівнях.
|
Прочитати §30
Усно
|
понедельник, 11 мая 2020 г.
Завдання за розкладом ВІВТОРКА 12.05.2020
Завдання за розкладом ВІВТОРКА 12.05.2020
|
||
Клас
|
Тема уроку
|
Завдання
|
5-А літ.
|
Кір Буличов.
Цикл повістей «Аліса»
|
Прочитати
3 розділ про пригоди Аліси
Усно
|
6-А літ.
|
Астрід Анна Емілія Ліндгрен «Міо, мій Міо». Моральні
цінності у творі.
|
Дати письмові відповіді на запитання
за змістом художнього фільму «Міо, мій Міо»
Письмово
|
6-Г ОЗ
|
Моделювання допомоги при попадання на тіло хімічних речовин, при отруєнні
хімічними речовинами.
|
Скласти пам’ятку
«Перша допомога при ураженні хімічними речовинами» за стор.195.
Пам’ятку можна зробити в будь-якому вигляді (схеми, таблиці, плакату, брошури, презентації тощо)
Письмово
|
6-Б літ.
|
Астрід Анна Емілія Ліндгрен «Міо, мій Міо». Моральні
цінності у творі.
|
Дати письмові відповіді на запитання
за змістом художнього фільму «Міо, мій Міо»
Письмово
|
9-В літ.
|
Гарпер Лі «Убити
пересмішника».
Моральні ідеали у творі.
|
Дати письмові відповіді на запитання ст..301
Письмово
|
5-Б ОЗ
|
Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних
ситуаціях на воді.
Практична робота.
Моделювання ситуації надання допомоги постраждалому при тепловому або
сонячному ударі
|
Прочитати § 29
Дати відповіді на завдання (1-7) зі стор. 170
Письмово
|
пятница, 8 мая 2020 г.
Завдання за розкладом п"ятниці 08.05.2020
Завдання за розкладом
п’ятниці 08.05.2020
|
||
Клас
|
Тема уроку
|
Завдання
|
7-Б
ОЗ
|
Особливості поширення ВіЛ-інфекції в Україні і світі.
|
Опрацювати §28
Переглянути
відео
Наслідки вживання
психоактивних речовин -
Усно
Сьогодні до 18-00 чекаю попередні роботи (від 24.04.),
які треба було виконати письмово
|
9-В літ.
|
Гарпер Лі (1926–2016). «Убити пересмішника». Проблема
входження молоді в дорослий світ, зіткнення із жорстокістю.
|
Прочитати скорочено твір
Опрацювати матеріал
до уроку
УСНО
Сьогодні до 18-00 чекаю попередні роботи, які треба
було виконати письмово.
|
7-А
ОЗ
|
Особливості поширення ВіЛ-інфекції в Україні і світі.
|
Опрацювати §28
Переглянути
відео
Наслідки вживання
психоактивних речовин -Усно
Сьогодні до 18-00 чекаю попередні роботи(від 24.04.),
які треба було виконати письмово
|
четверг, 7 мая 2020 г.
Завдання за розкладом ЧЕРВЕРГА 07.05.2020
Завдання за розкладом ЧЕТВЕРГА 07.05.2020
|
||
Клас
|
Тема уроку
|
Завдання
|
11-Б літ.
|
Милорад
Павич (1929 – 2009).
«Скляний равлик».
Короткі відомості про митця. Утілення в
оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму. Можливість вибору шляхів
читання твору як вияв характерної для постмодерністської літератури гри
письменника з текстом і читачем, «відмови від монопольного права автора на
істину». Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення
центральної метафори.
|
Опрацювати ст.. 218-230
Переглянути експрес-урок
Прослухати
«Скляний равлик»
Дати письмові відповіді на запитання.
ПИСЬМОВО
|
7-В літ.
|
Діана
Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула». Поєднання елементів казки та детективу у
творі.
|
Прочитати ст.. 255- 261
Переглянути
бук трейлер
казки
УСНО
|
5-В літ.
|
Позакласне
читання.
Кір Буличов.
Цикл повістей «Аліса»
|
Прочитати
і дати письмові відповіді
ПИСЬМОВО
|
6-Б літ.
|
Астрід Анна Емілія Ліндгрен «Міо, мій Міо».
Образи головних героїв твору.
|
Переглянути художній фільм «Міо, мій Міо»
УСНО
|
6-А літ.
|
Астрід Анна Емілія Ліндгрен «Міо, мій Міо».
Образи головних героїв твору.
|
Переглянути художній фільм «Міо, мій Міо»
УСНО
|
6-Б ОЗ
|
Перша допомога при ураженні електричним струмом, ДТП.
•Вивчення вмісту автомобільної аптечки.
Моделювання допомоги при ураженні електричним струмом.
|
Прочитати § 33, опрацювати с. 195.
УСНО
|
Подписаться на:
Сообщения (Atom)