Завдання для учнів за розкладом ЧЕТВЕРГА
16.04.2020
|
||
Клас
предмет
|
Тема уроку
|
Завдання
|
11-Б
Зар. літ.
|
Колумбія
Ґабріель Ґарсіа Маркес (1927 – 2014). «Стариган із
крилами».
Короткі
відомості про життя митця, лауреата Нобелівської премії. Специфіка «магічного реалізму» Ґ. Ґарсіа Маркеса. Синтез реального і фантастичного в
оповіданні Ґ. Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами».
Відображення моральної
деградації людства. Символічний зміст образу янгола. Ідея прагнення до
внутрішнього вдосконалення, морального відродження, повернення до вічних
цінностей.
|
Прочитати
біографію Г.Г.Маркеса (СТ.206-208)
Прочитати
скорочено оповідання «Стариган із крилами» (ст..209-214)
Прослухати
Переглянути
|
7-В
Зар. літ.
|
Рюноске Акутаґава – майстер японської новели. Утілення ідеї
про моральну справедливість у новелі «Павутинка».
Філософський зміст новели «Павутинка». Підтекст. Художні
образи новели (Будда, Кандата).
|
Прочитати
Ст..233-240.
|
5-В
Зар. літ.
|
Цікаві пригоди
хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонки.
|
Дати відповіді
на літературну вікторину.
|
6-Б
Зар. літ.
|
Рей Дуглас Бредбері (1920–2012). «Усмішка». Тривога за руйнування
духовних цінностей в оповіданні.
|
Прочитати ст..194-201
|
6-А літ.
|
Рей Дуглас Бредбері (1920–2012). «Усмішка». Тривога за руйнування
духовних цінностей в оповіданні.
|
Прочитати ст..194-201
|
6-Б ОЗ
|
Проживання у
промисловій зоні. Види
небезпечних промислових об’єктів. Дії школяра під час виникнення аварійної
ситуації на підприємстві. Підручні засоби захисту.
*Моделювання допомоги при ураженні електричним струмом.
|
Повторити § 29.
Опрацювати ст..195
і переглянути
відео «Допомога
потерпілому при ураженні електричним струмом»
|
Шановні учні, для того, щоб відкрились завдання, тисніть на слова, які виділені (це активні посилання). В данному випадку це слова:аудіо книгу., Відео-урок , вікторину , «Допомога потерпілому при ураженні електричним струмом». Будьте уважні! Успіхів!
Комментариев нет:
Отправить комментарий