пятница, 21 сентября 2012 г.

Добрий день, 5-А!

Шановні учні!
Пишемо твір за прислів'ям.
Пропоную вам пам'ятку до написання твору.
1. Обери прислів'я, яке найбільш до вподоби, зміст якого ти добре знаєш.
2. Згадай життєві ситуації, в яких можливе використання цього прислів'я.
3. Придумай вступ твору (можна написати про значення прислів'їв, або чому тобі на думку спало саме це прислів'я).
4. В основній частині розкрий пряме  значення і опиши ситуацію, до якої ти застосовуєш це прислів'я.
5. Напиши висновок.
6. Твір спочатку напиши на чорнетці, добре перевір його.
7. Перепиши твір охайно в зошит, дотримуючись орфографічних та пунктаційних правил.
8. Обсяг твору - приблизно 2/3 сторінки.
9.Не забудь написати заголовок твору. Це може бути і прислів'я, про яке буде йти мова, або інший влучний вираз.
Успіхів!

Комментариев нет:

Отправить комментарий