Шановні дев’ятикласники!
Опрацюйте, будь ласка, 10-18 параграфи підручника
і дайте письмові відповіді на наступні запитання.
10.
- Що означає самореалізація?
- Складові самореалізації?
Читаємо завдання далі...
11.
- Що необхідно людині, щоб сформуватися як особистість?
- Які види самооцінки?
- Чи може змінюватися самооцінка?
12.
- Складові життєвого самовизначення.
- Яку відповідь ви дали б на запитання: «Хто ти?»
- У чому полягає професійне самовизначення?
13.
- Що впливає на професійне самовизначення?
- Що таке профорієнтація?
- Доведіть, що професійне самовизначення є важливим моментом особистісного самовизначення.
- Які типи професій ви знаєте?
14.
- Види емоцій?
- Емоції суб’єктивні чи об’єктивні?
- Що таке емоційна зрілість?
- Яка сфера людської діяльності безпосередньо спрямована на емоції та почуття?
- Чим відрізняються емоції та почуття?
15.
- Що таке саморегуляція?
- Що є рушійною силою саморегуляції?
- Методи саморегуляції?
- Методи самоконтролю?
- Що є протилежністю самоконтролю?
16.
- Умови ефективного навчання?)
- Методи навчання?
- Що передбачає активне навчання?
- Що передбачає пасивне навчання?
17.
- Особливості сприйняття інформації?
- Хто такі візували?
- Хто такі аудіали?
- Хто такі кінестетики?
- Яка найкраща форма навчання для кін естетиків?
18.
- Навіщо нам потрібно планувати свій час?
- Що таке пріоритет?
- Прийоми ефективного навчання, що корисні під час підготовки до іспитів?
- Важливий чинник успішного складання іспитів?
Комментариев нет:
Отправить комментарий