Шановні учні!
Щоб з користю провести вільний від навчання час і щоб легше потім було наздоганяти програму, пропоную попрацювати вдома.
Завдання:
Для 5-В класу
1.Дочитати "Пригоди Тома Сойєра".
2. Виконати письмово завдання 1, 2, 3 на ст. 188.
3. Прочитати статтю 191-193, виписати 7-10 речень з біографії Елеонори Портер.
4. Читати розділи 1, 5, 8 "Полліанни", скласти план змісту до кожного розділу (по 7-10 пунктів)
Для 7-В класу
Зарубіжна література
1. Дочитати "Пісню над піснями"
2. Дати письмову відповідь на запитання "Які традиціх єврейського народу зображені в творі?"
3. Прочитати ст. 157-160!!!!
За бажанням прочитати "Пурпурові вітрила" повністю (Інтернет, бібліотека...). Пропоную переглянути художній фільм "Алые паруса".Дуже цікавий!!!
4. Прочитати ст. 161-163, один вірш за вибором вивчити напам*ять.
Русский язык
1. Повторить правила на ст. 81, 83, 85.
Выучить правила на стр. 86, 89, 91, 93.
Выполнить упражнения №№ 156, 164, 166, 165, 167, 177.
Для 7-А класса
Русский язык
Выполнить упражнения №№ 167, 174, 177.
Для 8-А класу
Зарубіжна література
1. Ст. 129-131 конспект.
2. Сонет В.Шекспіра напам*ять. ( Не забудьте про сонети Ф.Петрарки - ви ще їх не розповідали!!!)
3. Ст. 134-157 Трагедія "Ромео і Джульєтта" читати!
Русский язык.
1.Ст.76-78 правила. упр. 213, 217
2.Ст. 80 правило, упр.222, 223.
3.Прочитать упр.231.
Для 9-А та 9-Б класів
1. Ст. 175-181 конспект
2. Прочитати "Гобсека".
3.Дати письмові відповіді на запитання 1, 2, 3, 4, 5, 6 на ст.186
4. На всі інші запитання після частин "Гобсека" вміти відповідати усно.
Для 10-А та 10-Б класів
1. Підготуватися до контрольного твору за темами "Актуальність проблематики роману "Анна Кареніна" або "Психологічна глибина та суперечливість образу Анни Кареніної" (бажано власні думки, а не з Інтернету)
2. Ст. 142-147 читати, виписати про "парнасців" і "чисте мистецтво".
3. Ст. 150-158 скласти конспект біографії М.Некрасова
4. Ст.160-169, читати і виписати коротко про А.Фета та Ф.Тютчева
5.Вивчити напам*ять вірш М.Некрасова "На смерть Шевченко" (на русском языке (Интернет, библиотека!!)
Персонально для 10-А класу завдання від Надії Іванівни:
Виконати завдання зі ст.23-26 робочого зошиту Ausblick 2
Для 11-А и 11-Б классов
1. Ще раз нагадую: "Чума"!!! Дочитати, повторити, знати выдповыдв на запитання з цього ж блогу!
2. Опрацювати критику.
3. Виписати і пояснити символи твору.
Щоб з користю провести вільний від навчання час і щоб легше потім було наздоганяти програму, пропоную попрацювати вдома.
Завдання:
Для 5-В класу
1.Дочитати "Пригоди Тома Сойєра".
2. Виконати письмово завдання 1, 2, 3 на ст. 188.
3. Прочитати статтю 191-193, виписати 7-10 речень з біографії Елеонори Портер.
4. Читати розділи 1, 5, 8 "Полліанни", скласти план змісту до кожного розділу (по 7-10 пунктів)
Для 7-В класу
Зарубіжна література
1. Дочитати "Пісню над піснями"
2. Дати письмову відповідь на запитання "Які традиціх єврейського народу зображені в творі?"
3. Прочитати ст. 157-160!!!!
За бажанням прочитати "Пурпурові вітрила" повністю (Інтернет, бібліотека...). Пропоную переглянути художній фільм "Алые паруса".Дуже цікавий!!!
4. Прочитати ст. 161-163, один вірш за вибором вивчити напам*ять.
Русский язык
1. Повторить правила на ст. 81, 83, 85.
Выучить правила на стр. 86, 89, 91, 93.
Выполнить упражнения №№ 156, 164, 166, 165, 167, 177.
Для 7-А класса
Русский язык
Выполнить упражнения №№ 167, 174, 177.
Для 8-А класу
Зарубіжна література
1. Ст. 129-131 конспект.
2. Сонет В.Шекспіра напам*ять. ( Не забудьте про сонети Ф.Петрарки - ви ще їх не розповідали!!!)
3. Ст. 134-157 Трагедія "Ромео і Джульєтта" читати!
Русский язык.
1.Ст.76-78 правила. упр. 213, 217
2.Ст. 80 правило, упр.222, 223.
3.Прочитать упр.231.
Для 9-А та 9-Б класів
1. Ст. 175-181 конспект
2. Прочитати "Гобсека".
3.Дати письмові відповіді на запитання 1, 2, 3, 4, 5, 6 на ст.186
4. На всі інші запитання після частин "Гобсека" вміти відповідати усно.
Для 10-А та 10-Б класів
1. Підготуватися до контрольного твору за темами "Актуальність проблематики роману "Анна Кареніна" або "Психологічна глибина та суперечливість образу Анни Кареніної" (бажано власні думки, а не з Інтернету)
2. Ст. 142-147 читати, виписати про "парнасців" і "чисте мистецтво".
3. Ст. 150-158 скласти конспект біографії М.Некрасова
4. Ст.160-169, читати і виписати коротко про А.Фета та Ф.Тютчева
5.Вивчити напам*ять вірш М.Некрасова "На смерть Шевченко" (на русском языке (Интернет, библиотека!!)
Персонально для 10-А класу завдання від Надії Іванівни:
Виконати завдання зі ст.23-26 робочого зошиту Ausblick 2
Для 11-А и 11-Б классов
1. Ще раз нагадую: "Чума"!!! Дочитати, повторити, знати выдповыдв на запитання з цього ж блогу!
2. Опрацювати критику.
3. Виписати і пояснити символи твору.
Комментариев нет:
Отправить комментарий